DISSSSSSSSSSSSSSSAD!

Solig söndag! säger:

vg

Bergman säger:

fuck yo

Solig söndag! säger:

va??varför skriver du så??

Bergman säger:

det var min kusin som skrev

Solig söndag! säger:

ok

Bergman säger:

älskar du mig ?

Solig söndag! säger:

Hej Jakobs kusin

VG??

Bergman säger:

bajsa på deeeeej

Solig söndag! säger:

hihi vg??

Bergman säger:

min kusin

Solig söndag! säger:

vad heter din kusin??

Bergman säger:

vera

Solig söndag! säger:

hur gammal är hon?

Bergman säger:

14

Solig söndag! säger:

är det maries brors barn?

Bergman säger:

nja

Solig söndag! säger:

vad har du gjort idag??

Bergman säger:

Nothing.ahahhahaahhah DISS


ahhah chatta med n¨ån från min kusins data..ahah vilken Diss,/ V


Kommentarer
Postat av: Crickan

fett synd...

2009-09-21 @ 18:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0