Blogga igen...

Hej sorry för dålig uppdaterande..

det har bara varit så mycket..vill inte prata om det men nu e jag med nya vänner o gamla och andra.

Det var så jobbigt igår och jag vill bara säga  sorry,vi e vänner lr,ok?

Idag börjar både andra avenyn o Idol 2009 jao..det blir en film kväll^^

sister e väl hos mimmi..heh her bff?=P lr?
Jag har köpt nya skor,dom e superfina...glad att det gick bra för moa..hmm hon svimma i skolan förra veckan.

Idag var jag me emma,felann o Ica o moa^^
Vad mer ska jag säga??
Hej då kanske,tssss

/ V

nu drar det igång igen^^


Kommentarer
Postat av: crickan

vera säg inte att du inte vill prata om det alltingen nämner du ingenting eller så säger du allting Okej?

2009-09-09 @ 18:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0