Hatar att ÄLSKA dig<3
du o jag vi kommer nog alltid vara vänner men inget mer^^
Om inte bästa tjej o kill kompisar^^

Det bara blev såhär vi sårade varann och sa dumma saker..
Förlåt *******! FÖR ALLT,

Nu måste jag prata om dig sweetie<3
Jao..du o jag o the lipps^^
Och när su sov hos mig och fyfan..ajg tror faktiskt jag gick upp ett kilo:PUPSSSSSSSSSSSSSSS.
Men sen förändrades ALLTING..

Första dan i skolan var vi sååå tajta...men när jag var borta 2 days i think..då förändarades det mesta..Ja för F****** var det f o C ,ni är jätte snälla..o för dig E*** så var det ****  H..

Sen så var det du o jag emms igen<3<3
jaooo..vi kunde prata om allt o jag var inte lika mycket med NOVA O FELANN...

Du o jag var på stan o.s.v sen träffa vi ******* och ....................................

sen var vi väldigt osams..ja helt sjukt asså..Men vänskap håller längre en kärlek..
Våran konveration på msn slutade..Puss gmn,fölåt för allt..älskar dig!!!

SEN blev der fight mellan ******* o mig...fast ja..jag hoppas jag e inte såinnombords..
men vi blev så så bra vänner igen,ofc<3

börja vara med alla och vi var vänner..det var lite som hade hännt när bloggen var borta..

PUSS O KRAM B-VÄN!!!!
/ V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0