Vanlig da<3

Hej,

Idag var jag på grönan  me felann och vi hade jätte kul,
Hahha första gången jag tittar i frittfall :) =)

Imorgon åker jag till västerås,det gör felann me,Vi kmr inte ha asbra bloggtilfällen då så vi får se om det blir nåt bloggande,Hoppas Nova kmr tbx nån gång så hon kan blogga<3
åh vad var ska jag skriva,,:O

Just nu e jag inne på msn och chattar lite med my friends<33
Fast jag vet att jag måste sticka..Hhaha tur att jag sitter i samma bil som felann,hennnes mamma kmr typ o hämta mig här typ vid 08.50 imorgon påå morgonen:S stressen öker tic tac :S:D
Åh jag måste sova också..Hehehe tur att vi bor i ett så fint hus i västerås:)

Hahh Ni når mig på mobilen my friends<<3Hhaah!!'
Åh nu måste jag ta och skaffa ett liv och börja packa,haaa de bra!

//Vera


härliga tider i sthlm<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0