Ni betyder så mycket för mig<3

Mamma:
Mamma du betyder så myck för mig och jag kmr alltid älska dig,Visst jag blir arg när du gör vissa saker men jag kmr aldrig skämmas över dig du e ändå alltid min mamma och du har en stor del av hela mitt hjärta<3
Kmr du ihåg när jag var liten och ramla nert i en badring och den var över mig och du trodde att jag skulle drunkna?
Den gången då jag kom upp var det för att du tog mig,
Du sprang ner i havet med joggingdojjor och halv grät nästan,

Men du rädda mig,
Och jag kmr alltid älska dig för den du är!


Pappa:

haha pappa,
Jag älskar dig över allt i hela världen och du är världens bästa pappa,
Kommer du ihåg när du blev aarg när jag tog hela din listurine ( mungresimojs) och du blev så arg så att du nästan börja skratta,Hahha och jag blev så rädd.Men efter några sekunder sa du att sånt händer och att du älska mig och swen krama du om mig,Och pappa ville inte att jag skulle gå ut för att han e rädd om mig,
Du vill inte att nåt ska hända mig,Det vill inte jag heller<3

Det finns bara en Vera som e som jag!



Mikis:
Mickis vi bråkar as mycke men jag älskar dig ändå,
HAHAH, Jag blir så arg när du vinner alltid på djungle buzz typ:)HAHA.
Men du försjänar att vinna för du e en Viinnare,En sann Vinnare som jag alltid vill känna<3
Puss på dig gmn!
love u!



Felann:

Felann,

Då e så viktig för mig att funka,
Ditt skratt och korv snacket får mig att skratta.
Du ska bli min nya klasskambrat och då kommer vi komma varanndra ännu närmare,
Längtar dit,

Det finns inte mer att säga utom att jag älskar dig!


Nova:

Nova,
Vad ska man säga ?
Jag gillar dig så mycke så att det inte finns ord för det!
Nova du betyder så mycket för mig!
 
PUSS!


Elsa:

Syrran,
Du e nog bäst av alla.

Du e så snäll och söt så att jag spricker<3
Du kommer alltid vara den största delenav mitt hjärta,
Ingen går före dig<3

ÄLSKLING<3

ahah,Du betyder också mycket.
Puss på dig och forsätt vara så viktig för mig!
Vad mer ska man  skriva.


Jo JAG ÄLSKAR ER ALLA OCH FLER!


Kommentarer
Postat av: elsa

thx bby! jag älskar dig also mest!!

2009-06-16 @ 09:48:37
Postat av: Anonym

vem e älsklingen?



2009-06-16 @ 21:48:47
Postat av: christopher

vem e älsklingen?



2009-06-16 @ 21:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0