LASERDOME,NY HÅRFÄRG,SISTA DAN!

Hej,

Nu sitter jag hemma hos Nova och har väldigt kul...

Idag var jag på Nikes o Petras Laser dome fest..Det var super kul fast jag ville spela längre = )
Och så var det sista dan i skolan,,Fast det är ju skola imorgon också fast det är bara avslutning<3 . Många tycker om min nya hårfärg ...Tror jag,

Idag blir det nog att sova över hos Nova..Vi börjag kl 9.00 imorgon...Fett chill.
Nu sitter jag fraför datan och typ tar konstiga flumm,Ego pics-.- Jag e för kul : D
Men nu ska jag gå hem till mig och ta lite kläder inför imorgon<3

Puss o Kram


Vera


Me and my new harcolor,


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att du skrev om min och Nike´s fest

2009-06-10 @ 21:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0