Heiii,För 4:de gången :D Har färgat håret:):)

Hej Igen...

Nu så e det 4 : de gången jag bloggar ida<3Jag e knäpp :P :P

Borde ta och göra nåt annat nån gång may be??
Nu sitter jag och typ dricker the och e inne på msn och jag har precis färjat håret mörkbruuunt  :/

Har precis pratat me Nova som sitter på tåget hem från götet,
Hahah ... Det var nån typ fylleman som gick runt på tåget ,,Scary???
Nova var ifall rädd = ( ..

Men nu ska jag ta och ladda in lite bilder så jag kan lägga ut en bild på mee and my new haircolor<3
Jag,Syrran o pappa ska typ se på film..
Mamma e på typ konsert..!!!

Idag när mamma skulle typ rösta till eu valet så såg jag typ en kille som bara typ slängde as mkt på gatan..asså inte ett tuggumi papper..Jag snackar om mkt mer... " KEEP IT CLEAN ,GUBBE "...Sverige måste skärpa sig annars blir väl halva sthlm städare.....

puss o kram

/ v


min cam funkar int ejust nu så lägger ut bild imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem rista du in den för?..<3

2009-06-14 @ 17:59:37
Postat av: Anonym

vem rista du in den för?..<3

2009-06-14 @ 18:01:26
Postat av: Anonym

/christopher<3*

2009-06-14 @ 18:04:51
Postat av: Anonym

haha upps råka skriva två gånger:P

2009-06-14 @ 18:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0