Heeij<3

Hejj<3

Nu sitter Vera O Felann Hemma hos Vera kan man säga:)
Vi har tittat på Fucking Åmål = ) Den var askul säger vi....

Vi e konstiga idag och Vera O felann har inte kunnat blogga för Vi var på landet<3Asså Felann var i dalarna och Vera var på hennes land:) Tack Nova för att hon blogga!

Jag o felann har likadana mobiler båda vi har Sony ericsson W595 I vit = )



Nu får felann skriva för att hon e snäll :P:-)

hejsan hopsan i lingon skogen.
idag har jag varit och tittat i affärer med min mamma.
 
vi åt nån sushi vid ringen... i love misosoppa<3
vet inte vad jag ska skriva mer men det roliga är att nu vet jag ju vad jag skulle skriva..hihiu

See u /

V & F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0