heeeej = )

Hej,

Nu e jag hemma hos mickis,
Fast jag sov nt här jag var först hemma hos mig fast jag gick hem till mickis typ vid 9...
För min mamma skulle till Malmö,Och syrran o pappa skulle till typ fotboll lr nåt <3

Nu sitter jag och typ bloggar hos mickis och e  iinnne på msn..hAHAH ,jag chattar minst med 8 pers så bli nt ledsen om jag nt svarar : D :P

Förlåt att jag typ aldrig lägger in bilder men det är så att jag e typ aldrig hemma nu för tiden,
Träffar vänner 24/7 men när jag har tid bombar jag me bilder ,
Men jag o Mickis har precis varit och ätit luunch på resturang =)

Dagens outfit är:

Ljusblått linne från JC : 99 kr
Ljusblå-Vit trandig tunika från Gina tricot : 149 kr
Hudfärgade leggings från HM : 49 kr
Vita skor från skopunkten : 100 kr.
Flätat skärp : ? kr

puss o Kram

/ V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0