090623

Hej alla som läser:)

Idag har jag varit me felann och vi har typ gjort ..inget,
Men jag måste typ idag städa mitt rum som man inte ser golvet av och typp allt,

Just nu tänker jag på min grismask som jag fick AV: FELICIA :)<3
Hahah ,Jag var så himla fin i den,Men tyvärr kunde jag int  blogga igår för jag var hemma hos felann  o titta på typ alla Beck:)
Haha e det bara jag som inte tycker att Mikael Persbrant inte e sådär as snygg??

Men jag O felicia e så stolta över oss själva för dagens bra sak är att vi lagade makaroner o Köttbullar,
Vihhiiiii,Viui e så bra!<3¨
Jag o felann somnar försent,Heehe typ 3 iggåår maybe baby?Mer får ni veta nån annan gång om det;)

Dagens fråga: Vilken beck film gillar ni mest??
Hahah jag gillar nog mest, Det tysta skriket:)

Puss o Kram

Vera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0