I smedjebacken(:

Hej igen(:
Sitter hos min mormor i Smedjebacken.
kom precis hit det tog typ 2,5 tim hit för vi var lite trögga....

men mina föreldrar stannar inte kvar för dom ska till mitt landställe och fixa,
men jag ville inte följa med för det är tråkigt att fixa.
men kommer dit om två dar då har dom någ fixat färdigt...(hoppas jag)

har ingen el där uppe kommer därför inte kunna blogga...
har inte så mkt att göra så förhoppningsvis blir det mkt bloggande idag och imorn.

åhh... jag längtar efter min syster, för först åkte jag på kollo i tio dar -
sen när jag kom hem så hade hon redan åkt några timmar tidigare så jag hann inte träffa-
henne och hon ska vara på kollo i två veckor....
Nu har inte nåt mer att skriva men skriver kanske mer när jag känner för det
Puss&Kram /F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0