Förväl falkenberg,Okaajjj, jag e redan i sthlm =)

Hhehe förlåt jag e dålig på rubriker,,Hmm.men idag ska jag åka till landet,,
Och imorgon kmr Nova till landet..såå jag e extra glad,,Fast det hade blivit mer paaaaaaaaaarty om Felicia var där + Nova.Okeejj men igår kom jag hem från falkenberg cirka 18.00,
Sen träffa jag min sötnos som jag inte kmr kunna träffa på läänge.

Nu ska man packa och ge sig av igen...Fett synd.
Blogga kmr det vara svårt att göra men ska kanske kunna blogga nåt inlägg,vem vet.

Ska dricka lite te och äta lite frukost sen ska  ja nog titta på när pendeltågen går,

dagens outfit :

vit kort klänning, Gekås, 99 kr
jeans leggings,Cubus ,150 kr ( tror ja)
ahha och jag vet inte vad jag ska ha för skor,,hmm svårt val-.-

Igår såg jag o mamma på harry potter,
så kunde inte lägga in nån bild men jag lägger in nån gammalbild istället:):)
Saknar er alla puss o kram,,,.

/ Vera,


HAHA jag ser mest rädd ut.....

Kommentarer
Postat av: Crickan

vera sexiii:P

2009-07-28 @ 18:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0